PROJEKTI

Intervju sa pedagozima: Kako društvene mreže utiču na učenike?
Medijska pismenost predstavlja ključnu kompetenciju u savremenom društvu, omogućavajući pojedincima da kritički analiziraju, procenjuju i efikasno koriste medijske sadržaje.

Društvene mreže i mladi: Između edukacije i zabave
Društvene mreže postale su neizostavan deo svakodnevnog života, posebno među mladima. Njihov uticaj na obrazovanje, socijalizaciju i formiranje stavova

Razvijanje veština medijske pismenosti kroz radionicu (FOTO+VIDEO)
U Srednjoj školi „Mladost“ u Petrovcu na Mlavi, danas, 12. decembra, održana je radionica medijske pismenosti u okviru projekta

Obuka učenika kako da prepoznaju lažne vesti (FOTO+VIDEO)
U Osnovnoj školi „Jovan Šerbanović“ u Ranovcu održana je radionica na temu medijske pismenosti, u okviru projekta „Detektor laži“.

Kako se zaštititi od lažnih vesti: Radionica u Srednjoj školi „Mladost“
U Srednjoj školi “Mladost”, u četvrtak, 12. novembra, biće organizovana radionica medijske pismenosti u okviru projekta „Detektor laži“. Kroz

Radionica medijske pismenosti sutra u Ranovcu
U Osnovnoj školi „Jovan Šerbanović“ u Ranovcu sutra, u 13. decembra, biće održana radionica medijske pismenosti za učenike i

Novinarka FakeNews Tragača: Kritičko mišljenje i medijska pismenost ključ u borbi protiv lažnih vesti
Medijska pismenost, borba protiv dezinformacija i kritičko promišljanje o sadržajima koje svakodnevno konzumiramo nikada nisu bili relevantniji nego danas.

Održana radionica medijske pismenosti: Učenici uče da prepoznaju lažne vesti (FOTO+VIDEO)
U Osnovnoj školi „Heroj Rosa Trifunović“ u Aleksandrovcu održana je radionica posvećena medijskoj pismenosti, kako za decu tako i