Građani i glumci napravili reklamu protiv kopanja litijuma, čeka se potez RTS-a

Udruženje građana „Kreni – Promeni“ saopštilo je da su građani i glumci napravili reklamu protiv kopanja litijuma i da je sada Radio televizija Srbije na potezu da je emituje.

 

„‘Kreni – Promeni’ je bukirao termin na RTS-u i početak emitovanja reklame očekujemo do kraja nedelje. Reč je o prvoj reklami koju su finansirali građani, kao odgovor na reklame koje je Rio Tinto počeo da emituje na javnom servisu kao deo predreferendumske kampanje koju je najavio predsednik države„, navedeno je u saopštenju.
Kako je rečeno, „reklama je uspešno završena, a u njenom snimanju su učestvovali naši poznati glumci Viktor Savić i Jelena Stupljanin, kao i naši naučnici akademik Nenad Kostić i Dragana Đorđević“.
Sada je RTS na potezu. Ispunjeni su svi zakonski uslovi da se reklama emituje i bilo kakvo neemitovanje bi kršilo slobodu mišljenja i izražavanja. Spominjanje Rio Tinta nije sporno, jer ovde nije reč o tome da vi kao komercijalna kompanija diskvalifikujete konkurenciju„, navelo je ovo udruženje građana.
Udruženje je istaklo da se „reklamom Rio Tinta nisu reklamirale njihove usluge, nego je reč o aktivnom propagiranju kopanja litijuma“.
Ovim zapravo druga strana, građani koji se suprotstavljaju ovom projektu, koriste svoje pravo na referendumsku kampanju. Ovo je istovremeno test za najavljeni predlog Zakona o referendumu i narodnoj inicijativi, da li će zaista i pristalicama i protivnicima Vladinih predloga biti omogućeno da koriste ustavna prava„, poručilo je udruženje građana „Kreni promeni“.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top