NUNS i NDNV: SNS novcem građana kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom

Nezavisno udruženje novinara Srbije i Nezavisno društvo novinara Vojvodine smatraju da kupovina kompanije Antena grupa – predstavlja unapred smišljen transakcijski mehanizam koji je imao za cilj da Srpska napredna stranka novcem građana postane vlasnik dve televizije za nacionalnom frekvencijom, Prve televizije i O2, kao i drugih medija kojima je osnivač ova kompanija.

NUNS i NDNV smatraju da ovaj slučaj svakako nije samo medijski, već da predstavlja jednu od najvećih političkih i ekonomskih afera u Srbiji danas.

„Iako su i Prva televizija i O2 i do sada bile naklonjene partijama na vlasti, očigledno da je procenjeno da treba ukloniti pojedine sadržaje u kojima se mogu čuti kritički tonovi, kao i da treba dodatno favorizovati SNS. Ove dve televizije će se, po svemu sudeći, pretvoriti u rezervoar partijskog novca i uticaja.

Podsećamo da je mehanizam stranačke kupovine medija već viđen na lokalnom nivou, a jedan od najdrastičnijih slučajeva je kupovina Novosadske TV i Dnevnika od strane portala Srbija Danas, bliskog SNS-u, poznatom po dramatičnom kršenju Kodeksa novinara Srbije.

Svakodnevne, dramatično loše vesti koje stižu sa medijske scene postavljaju pitanje smisla nastavljanja dijaloga novinarskih i medijskih udruženja sa predstavnicima vlasti“, kaže se u saopštenju NUNS-a i NDNV-a.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top