Premijerka ne prihvata ocenu da situacija u medijima nikada nije bila gora

Premijerka Ana Brnabić ne prihvata ocenu da situacija u medijima u Srbiji nikada nije bila gora. Ona navodi da u ovoj oblasti ima dosta pomaka i da su mediji u daleko boljem položaju nego 2011. godine. Kao jedan od uspeha navela je usvajanje medijske strategije.

Kakva je medijska situacija u Srbiji pred izbore? U rezidenciji norveškog amasadora našli su se oni koji misle da nikad nije bilo gore, oni koji veruju da može bolje i oni koji da je tvrde da je već bolje.

„Ja znam da veliki broj vas ovde misli da nikada nije bilo gore, svakako da je bolje, mnogo bolje nego što je bilo, a kada kažem nego što je bilo pre svega mislim na 2011, 2012 i da smo napravilo konkretne pomake“, rekla je premijerka Ana Brnabić.

Na primedbe civlinog društva i novinarskih udruženja, premijerka odgovara ili da nije u njenom resoru ili da zamerke nisu na mestu.

„Medijski monitoring Crte i drugih organizacija govori da suštinski pluralizam, pre svega na Javnom servisu, pluralizam mišljenja, ne postoji, imajući u vidu podatak da je 4/5 prostora za političke aktere rezervisan za one koji su u suštini u vladajućim strankama“, rekao je Raša Nedeljkov, CRTA.

„Ja kao predsednica Vlade sa uređivanjem RTS nemam baš nikakvu, nikakvu ingerenciju“, rekla je Brnabić.

„Ono što mislim da smo preskočili u ovoj refleskiji jeste serija kampanja na naslovim stranama tabloda, koje su zapravo generisane od nosilaca najviših funkcija u ovoj državi“, rekao je Norbert Šinković iz Nezavisnog društva novinara Vojvodine.

„Za tabloide apslutno ne prihvatam da naslovne strane uređuje vlast“, kaže Brnabić.

Premijerka se, ipak, na kraju založila za dijalog i poručila da mediji treba ne samo da kritikuju, već da objektivno izveštavaju.

IZVOR: N1

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top