Vukosavljević: Medijska strategija pri kraju

Medijska strategija je 90 odsto završena, izjavio je danas ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević koji očekuje da taj dokument bude gotov do kraja januara.

Vukosavljević je, na konferenciji za novinare o Kustendorfu, rekao da je izrada medijske strategije u završnoj fazi, ali nije iznosio detalje o tom dokumentu.

Moguće je, prema Vukosavljeviću, da se posao produži i na početak februara, ali će strategija uskoro biti izrađena.

Kako će mediji izgledati do 2023, paradoksalno, odlučiće oni koji nisu novinari, jer su Radnu grupu ljudi iz struke napustili. Od početnih 15 članova, samo tokom oktobra otišlo je petoro, među njima i predstavnici oba novinarska udruženja.

Iz ličnog protesta, prva je otišla predstavnica UNS-a Ljiljana Smajlović, zbog odluke Vlade da na mesto državnog sekretara imenuje Aleksandra Gajovića kog je optužila za šovinizam prema ženama.

„Pre nego što sam istupila ja sam u ime UNS-a predala sve naše predloge, tako da ako bi Ministarstvo kulture htelo da napravi neku poštenu strategiju, ono bi moglo. Ja mislim da nije fer da se to radi bez prisustva ljudi iz struke, ali, u stvari, nije toliko teško napraviti medijsku strategiju, svi vidimo šta su problemi. Ja jedva čekam da vidim šta je od naših predloga ušlo, a šta ne“, kaže Ljiljana Smajlović, bivša članica medijske radne grupe.

Zbog neefikasnosti radne grupe i urušavanja njenog kredibiliteta, samo nekoliko dana kasnije, povukla se i predstavnica Asocijacije medija, a odmah za njom iz grupe je izašao i predstavnik Medijske koalicije koju čine NUNS, NDNV, ANEM, Lokal pres i Asocijacija onlajn medija s obrazloženjem da je čitav proces obesmišljen i s predlogom da se formira nova grupa.

Poslednji je napušta nezavisni ekspert Dejan Nikolić tvrdnjom da je potpuno besmisleno da učestvuje u radu grupe koja odlučuje o okruženju u kome će novinari raditi sledećih pet godina, a bez predstavnika glavnih novinarskih udruženja. Uprkos svemu, resorno Ministarstvo nastavilo je rad na izradi nove medijske strategije.

Izvor: Fonet i N1,  Foto: MC Beograd

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *