Ko je sve do sada konkurisao za nacionalnu frekvenciju?

Na konkurs koji je raspisalo Regulatorno telo za elektronske medije (REM) za četiri televizijske frekvencije sa nacionalnom pokrivenošću do sada su konkurisali televizije N1, Nova S, BK, Una, kao i Pink sa dva kanala.

 

Konkurs je otvoren do 20. juna, a učešće u trci za nacionalnu pokrivenost TV singalom ranije je za Danas najavio Srđan Milovanović, vlasnik Prve i TV B92, i to za obe televizije.

Prema saznanjima našeg lista, u trci za dobijanje nacionalne dozvole biće i kompanija Ringier, koja je odlučila da pokrene televiziju Blic.

Nacionalnu frekvenciju trenutno imaju četiri televizije: Pink, Hepi, Prva i B92, a peta frekvencija je već devet godina neraspoređena.

Televizija N1 predala je danas REM-u neophodnu dokumentaciju za podnošenje prijave na konkursu za dodelu nacionalne dozvole za emitovanje programa.

„Kao informativni prekogranični kablovski kanal, N1 postoji od 2014. godine i u srpskoj javnosti se profilisao kao televizija kojoj veruju, kao profesionalan, nezavisan i objektivan medij. To dokazuju i merenja gledanosti TVBeat-a, prema kojima je N1 u mreži u kojoj se emituje, u poslednje dve godine stalno među pet najgledanijih kanala, gledaniji i od pojedinih trenutnih televizija sa nacionalnom frekvencijom“, naveli su sa N1.

Sa televizije Nova S, koja je takođe danas konkurisala za dodelu nacionalne frekvencije su, kako su istakli u saopštenju, ubeđeni da u potpunosti ispunjavaju sve propisane uslove za dobijanje dozvole, a predloženom programskom šemom su pokazali da su u mogućnosti da celokupnoj srpskoj publici na nacionalnom nivou ponude kvalitetan, atraktivan i raznovrstan program.

Željko Mitrović, vlasnik TV Pink potvrdio je za Danas da je predao neophodnu dokumentaciju REM- u za dobijanje nacionalne frekvencije za još jednu televiziju pored TV Pink, a reč je o kablovskom kanalu „Vesti“, koji je prvobitno nazvan „Pink 3“.

Sa televizije BK TELECOM ističu da je ovo drugi put u poslednje četiri godine kako apliciraju za „svoju davno stečenu poziciju nacionalnog emitera, koja joj je nasilno i nezakonski oteta 2006. godine od strane tadašnje Vlade Srbije“, dok su sa TV UNA poručili da je na njihovu odluku da konkurišu uticao „ambiciozan produkcijski i programski plan za jesenju sezonu kao i vrhunski tim medijskih profesionalaca u svim televizijskim segmentima“.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top