Oglašavanje u štampanim medijima, zajedno s radijskim i televizijskim, u padu je već duži niz godina, dok se oglašivači istovremeno sve više okreću onlajn medijima.
Ali početkom ove godine u Velikoj Britaniji je zabeležen zanimljiv preokret tog trenda. U prvom kvartalu 2018. godine su, naime, ulaganja u oglašavanje u štampanim medijima porasla za 1% (iznose 153 miliona funti), i to je prvi kvartal od kraja 2010. godine da je ovaj pokazatelj „u plusu“.
Poslednjih je 29 tromesečja pad oglašavanja u štampanim medijima u Velikoj Britaniji bio i do 22%. Najveći porast beleže izdanja Sun, Daily Mirror, Daily Mail, Daily Express i Metro, čiji je ukupni rast prihoda od oglašavanja u prva tri meseca bio 2,8%, pokazala je studija organizacije Advertising Association.
„Ozbiljnije“ novine kao što su Times, Telegraph, Financial Times i Guardian bilježe pad od 0,3% – što im je najbolji rezultat u poslednjih sedam godina.11