Tri miliona evra za gospodina Milosavljevića

Biznis kruševačkog tajkuna Radoice Milosavljevića cveta zahvaljujući novcu građana Srbije: za pet godina 13 njegovih medijskih kuća od države dobilo 3.097.445 evra. Radio-televiziji Kruševac novac nije dodeljen samo tamo gde ona to nije htela. Kupio medij za manje od 500, a kroz konkurse za njega dobio skoro 70.000 evra.

 

Milioni za medije u Zrenjaninu opet otišli Radoici Milosavljeviću“, „Samo bahato: Milosavljević gotovo uništio RTK pa opet dobio novac iz budžeta“, „Nagrada za uništenje Radio-televizije Kragujevac“, samo su neki od naslova koji su osvanuli prethodnih dana.

Radoica Milosavljević do 2015. godine, kada je počela poslednja tura rasprodaje državnih medija, sa medijskim biznisom nije imao nikakve veze. Danas je ovaj Kruševljanin vlasnik 14 medijskih kuća, od kojih gotovo svaka u svom sastavu ima po dva-tri medija.

Milosavljevićevo medijsko carstvo prostire se od Novog Kneževca do Pirota. Ako je suditi po bazi podataka Centra za održive zajednice, opstaje i širi se ponajviše zahvaljujući budžetskom novcu. U proteklih pet godina (od 2015. do 2020) samo kroz projektno sufinansiranje njegovi mediji dobili su 3.097.445 evra iz republičkog i lokalnih budžeta.

Radio-televizija Kruševac novac nije dobila samo tamo gde nije ni konkurisala

Novac je, naravno, nastavio da pristiže i ove godine. Mediji u vlasništvu kruševačkog biznismena dobili su 24.381.000 dinara samo na nedavno okončanim konkursima Ministarstva kulture i informisanja.

Čak sedmina ukupnog ovogodišnjeg budžeta Ministarstva kulture i informisanja, namenjenog sufinansiranju projekata proizvodnje medijskih sadržaja za televizije, preliće se u 11 Milosavljevićevih televizija.

Na konkursu za sufinansiranje projekata na jezicima nacionalnih manjina, među dobitnicima je osam njegovih medija kojima je pripala osmina ukupnog budžeta.

Kada su ovogodišnji konkursi Ministarstva kulture i informisanja u pitanju, među 14 medijskih kuća u njegovom vlasništvu, kao najuspešnija se pokazala Radio-televizija Kruševac. Za nju se može reći da novac nije dobila samo tamo gde nije ni konkurisala. Tri medija u njenom sastavu (televizija, radio i portal) inkasirala su ukupno 4.050.000 dinara na šest državnih konkursa.

Više informcija možete pročitati OVDE.

Izvor: Cenzolovka

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top